Blog

Helyzetjelentés

2015.07.08 22:37

Sok idő telt el, mióta utóljára kikerült bármi újdonság.

Élünk. Makerezünk, ahogy eddig is tettük és ezután is ezt fogjuk tenni. Az, hogy nincs semmi új

kirakva, azért van, mert nagy projektekkel foglalkozunk és nem 1, nem 2 év lesz az elkészülés ideje.

Magánéletünkben is helyt kell állnunk. Munka, család, stb. Én személy szerint ha tervek rendben alakulnak,

családapaságra adom a fejem hamarosan. Nem tudom, mennyi időm lesz mindemellett mások szórakoztatására,

de ígérem, nem adom fel és ti se adjátok fel!

 

-Grigor-

Remény

2014.04.04 15:01

Igen rég volt már, hogy írtam hhelyzetjelentést, úgyhogy most megteszem.

Projektekről az adott bejegyzésben írtam, hogy miről van szó és persze idő közben felkerül még 1-2 új tervezet is.

NEM TŰNTÜNK EL!

Ami azt illeti, most igazán belefogtunk a makerezésbe, csak kissé alternatív módon. Daventos is, ahogy én is egy szokatlanabb játékba kezdtünk. Ő egy igazán sötét hangulatú rpg-t kezdett el, ami nem a megszokott régi rpg makeres stílust öleli fel. Utánanézhettek a Játékok szekció alatt, nagyon pofás lesz.

Én személy szerint mostmár elárulhatom, hogy egy kártyajátékba kezdtem. Nem stílusom a neten való tutorialok keresgélése, ezért ez is egy teljesen önállóan kidolgozott alkotás lesz. Hátránya az önállóságnak az, hogy mire magadtól kitalálsz valamit, hogy miként old meg, rengeteg időt és energiát pazarolsz. Azonban az előnye az, hogy a végén erőt és motivációt ad. Én is így vagyok ezzel. Egyre inkább van kedvem folytatni, hiszen nagyon sok munkám van már ígyis benne. Hát még mennyi lesz. A játék saját részlegét hamarosan bővítem és felfedem a vele kapcsolatos tudnivalókat is.

 

Kollégámmal mindketten "nyúlkálunk" a másik projektjébe is, hiszen neki is kell segítség, ahogyan nekem is. Szinte egyszerre haladunk, ütemezett tempóban. Én nagyon élvezem az övével való foglalkozást is, de persze szemem fénye okozza a legnagyobb örömöt.

Ne felejtsetek el minket, még tartjuk a frontot!

 

-Grigor-

Új év

2014.01.11 09:30

Ismét köszöntök minden olvasót, aki még hűen követ. Lehet, hogy magamhoz beszélek :D

Tehát akkor valami helyzetjelentés féleség kellene ide. A szemműtétem jól sikerült és nagyon gyorsan felgyógyultam.

Makerrel jól haladok, ámde nem a MOON személyében. Szinte biztos, hogy nem csináljuk meg, de törölni nem fogom, mert hasznos anyagok és rendszerek vannak benne, amit sajnálnék, ha nem tudnám őket később felhasználni. Tehát hasonló játékra még van kilátás, csak még bizonytalan.

Azonban egy másik játékon kezdtem el dolgozni egyedül, ami nagyon jól halad és a megszokottaktól kicsit eltér.

Ugyanis egy kártyajátékról van szó. Sztorival, kampánnyal, mindennel :D

Többet nem árulnék még el róla, majd később, ha még jobban haladok, akkor szép lassan adagolom az információt is.

Természetesen ehhez is kaptam és kapok is még segítséget, ezért pozitívan állok hozzá.

 

-Grigor

Lélegezz!

2013.10.18 12:16

Hosszú idő után újra itt vagyok.Rengeteg jó és rossz dolog történt az elmúlt időszakban,de ez nem az a fajta blog :D

Ez fejlesztői naplóként szolgál,tehát aként is használom.

Szóval biztosan már mindenki lemondott rólam,hiszen nem adtam életjelet magamról,sem a készülő projektről.

Sajnálatos módon a MOON nem is biztos,hogy valaha elkészül.Daventos kollégámnak a suli igen komolyra fordult én pedig sokat melóztam,de már megint munka nélküli vagyok.Novemberben lesz egy szemműtétem,ami nagy valószínűséggel ki fog lőni egy időre ismét.

Úgy gondolom,az idén nem tudok felmutatni semmit.

Azonban egy meglepetéssel készülök egy ideje,amiről semmit nem szeretnék elárulni,mert nem tudom én sem,hogy mikorra és hogyan tudom befejezni és kivitelezni.Persze,egy újabb projektről van szó,ezt nem nehéz kitalálni.Egyedül dolgozom rajta és angol nyelven.Nem akarom továbbra is a magyar "piacot" célozni,mert nincs értelme.Itt már nincs jövője ezeknek az indie játékoknak.

Elkezdeni elkezdtem,az elmúlt 2 hétben nagyon sokat foglalkoztam vele,de egy hosszú játék lesz,ezért amúgysem hiszem,hogy még újév előtt készen lennék vele,de így hogy műtétem lesz,pláne nem leszek kész.Dátumot ezért is nem mondok előre.Mind tudjuk,hogy ezek a release date-ek mindig befuccsolnak.

Szóval csak annyit akarok mondani,hogy nem adtam fel és ezt tényleg be akarom fejezni,mert ezúttal egy kevésbé unalmas témát dolgozok fel.

 

-Grigor

Visszaállás

2013.03.20 08:10

Üdv azoknak,kik még olvassák soraimat!

Sikerült munkába állnom és egyelőre még délutános műszakban vagyok a héten.

ez azt jelenti,hogy délelőttönként,ha épp nem alszok,akkor tudok makerezni,úgyhogy talán sikerül visszaállnom a régi kerékvágásba.

Ha nem,akkor hétvégék még mindig ott vannak.

Elég régóta nem írtam már ez tény...a melóhelyet intéztem.A jövőhetem meg elvileg nappalos műszak lesz,ami igazából a legjobb a 3 közül,hiszen tudok korán kelni,mert úgymond "betegségem" miatt nem nagyon tudok aludni (insomnia),csak ha nagyon kifárasztom magam valahogy,másképp 2 napig ébren vagyok.Szóval most a műszakos átállások is megnehezítik a dolgom ilyen tekintetben,de eddig sikerül jól lefárasztania a főnöknek,úgyhogy 4-5 órákat már simán tudok aludni.

Persze amíg nem jelentkeztem,nem azt jelenti,hogy nem csináltam az égegyadta világon semmit.A Moon-hoz terveztem és valósítottam is meg néhány grafikai módosítást,ami kicsivel megdobja a kinézetét néhány motívumnak.Gondolok itt fényre,árnyékra,stb.Sikerült mozgó fényeffekteket akadásmentesen implementálnom,aminek nagyon örülök.

Szóval halad a MOON,csak lassan.Köszönöm a figyelmet,további szép napot!

Levegőt!

2013.02.19 19:55

A mai napon sikerült 4-es eredménnyel levizsgáznom végre.

Nagy öröm ez számomra,de mégnagyobb öröm az,hogy végre megint van időm makerezni.

Csak március közepétől kell dolgoznom,most kaptam 1 hónap pihenőt.

Remélem nem adtátok fel a reményt és még figyelemmel kísértek minket.

Kitartás!

Friss hírek

2013.02.12 08:13

Üdv az olvasóknak!

Az elmúlt pár héten nem bírtam foglalkozni a Moon-nal,hiszen vizsgáim voltak és még lesznek is a jövőhéten,de ezeken nemsokára túl vagyok és végre tudok vele foglalkozni.

Továbbá egy vírus miatt újra kellett telepíteni a gépet.Ez nem feltétlenül baj,ugyanis csak a C meghajtót kellett formatálni,a D-t nem.Az utóbbin tárolom a cuccaim,tehát semmi gond,legalább kicsit gyorsabb lett a gépem.Amúgyis akartam már egy újratelepítést,de lusta voltam.Akárki is volt a kedves elkövető,köszönöm neki a lehetőséget.

Más hír,hogy a zippyshare-es accountomat viszont nem tudom megnyitni és nem is küldik az elfelejtett jelszós email-t a rohadékok,úgyhogy áttelepültem a Ziddu-ra.A linkeket már frissítettem itt az oldalon,aminek szükséges volt.A fórumon nem fogok frissíteni őket,kiírtam,hogy itt az oldalon foglalkoztam vele.

 

 

           -Grigor-

Holdfény

2013.01.28 18:23

Ismét sikerült a Moon-nal haladni,mégpedig a skillek terén.

A konkrét bejegyzés a http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=9&t=291&start=40 címen megtekinthető.(regisztráció szükséges)

Azonban röviden itt is leírom,hogy mit sikerült összehozni.

Tehát egyelőre van a két fejlesztési ág,úgy mint Technikus és Túlélő.

Akár két kasztnak is vehető,de valójában nem az.A két ágban vannak úgymond "skill"-ek,melyekre lehet fejleszteni a játék során,azonban választani kell a Technikus és a Túlélő ágak között.A 2 lehetőségből csak 1 választható és később már nem fejleszthető.Tehát jól meg kell gondolni,hogy mit fejlesztünk,mert nem biztos,hogy arra van szükség,amit választottunk,de később van lehetőség a másik ágból fejleszteni a következő skill-t.

Ez eddig egyszerű,igaz?

 

Továbbá egy Perk rendszert is szeretnénk belerakni,mely egy alternatív játékmódot és stílust kölcsönöz majd a játéknak.

A normál módban fejleszthetünk,amire csak akarunk,de az új módban eleve kész karakter példák közül választhatunk majd.

Ennek előnye,hogy alapból megkapjuk a skilleket,amiket lehet fejleszteni,de csak bizonyos fejlesztéseket és ezeket nem változtathatjuk,semmilyen módon.

Tehát egy példakaraktert indíthatunk.Ezekből is többféle beállítottságú lesz.Harci,vagy technikai beállítottságúak egyaránt.

 

Egyelőre ennyi újdonsággal tudok szolgálni.Remélem mindenki várja a következő hírt és persze a Holdfény-t mikor felragyog.

További szép napot!

 

                   -Grigor-

Reménysugár

2013.01.07 14:04

Néhány nappal ezelőtt sikerült elcsípnem szeretett rokonomat,Dan-t avagy Argent mestert.

Eddig úgy volt,hogy suli és a munka köti le minden idejét,de sikerült időt szakítania a Moon című készülő projektünkre,aminek igen pozitív hatása lett.

Megmutattam neki,hogy eddig mi van kész és hirtelen kedvet kapott ő is megint makerezni.A hack rendszeremet fel is turbózta,méghozzá nagyon profi módon.

-A hack rendszerről:

Dan közreműködésével mostmár úgy néz ki a rendszer,hogy minden ajtóhoz RANDOM generál a rendszer egy 3jegyű számkódot.

Eddig stimmel.Bár vizuálisan nem láttátok még magát a rendszert,de annyit elmondok,hogy grideken kell végigszaladgálni egy kis fehér ponttal (azok vagyunk mi) és a gridek alá benézni,hogy van-e alatta szám.Nos,most az a helyzet,hogy randomra generálja a számok helyét is a griden.SŐT!ha kilépsz vagy lejár az időd a hackelés közben,akkor mikor újra próbálkozol,már megint más helyen lesznek a számok,így nem tudsz könnyíteni magadon,hogy megjegyeztél 2 szám helyét és a 3.-at majd megtalálod következő nekifutásra.

És itt van értelme a Hack skill fejlesztésnek,miszerint több időt kapunk a hackelésre.

 

Örülök,hogy Dan visszatért.Igen nagy segítséget tud nyújtani.És így már hárman dolgozunk a projekten!

 

 

            -Grigor-

Boldog Új Évet!

2012.12.31 17:34

Reméljük mindenki hasznosnak tudhatja be az elmúlt évét és még jobb lesz az elkövetkezendő.

Mi jövőre is itt leszünk és igyekszünk ellátni új játékokkal titeket,de csak ha kitartóak vagytok.

Szóval...Boldog Új Évet minden olvasónak!

 

1 | 2 | 3 | 4 >>

Címkék

A címkék listája üres.

Blog

Helyzetjelentés

2015.07.08 22:37
Sok idő telt el, mióta utóljára kikerült bármi újdonság. Élünk. Makerezünk, ahogy eddig is tettük és ezután is ezt fogjuk tenni. Az, hogy nincs semmi új kirakva, azért van, mert nagy projektekkel foglalkozunk és nem 1, nem 2 év lesz az elkészülés ideje. Magánéletünkben is helyt kell állnunk. Munka,...

Remény

2014.04.04 15:01
Igen rég volt már, hogy írtam hhelyzetjelentést, úgyhogy most megteszem. Projektekről az adott bejegyzésben írtam, hogy miről van szó és persze idő közben felkerül még 1-2 új tervezet is. NEM TŰNTÜNK EL! Ami azt illeti, most igazán belefogtunk a makerezésbe, csak kissé alternatív módon. Daventos...

Új év

2014.01.11 09:30
Ismét köszöntök minden olvasót, aki még hűen követ. Lehet, hogy magamhoz beszélek :D Tehát akkor valami helyzetjelentés féleség kellene ide. A szemműtétem jól sikerült és nagyon gyorsan felgyógyultam. Makerrel jól haladok, ámde nem a MOON személyében. Szinte biztos, hogy nem csináljuk meg, de...

Lélegezz!

2013.10.18 12:16
Hosszú idő után újra itt vagyok.Rengeteg jó és rossz dolog történt az elmúlt időszakban,de ez nem az a fajta blog :D Ez fejlesztői naplóként szolgál,tehát aként is használom. Szóval biztosan már mindenki lemondott rólam,hiszen nem adtam életjelet magamról,sem a készülő projektről. Sajnálatos módon...

Visszaállás

2013.03.20 08:10
Üdv azoknak,kik még olvassák soraimat! Sikerült munkába állnom és egyelőre még délutános műszakban vagyok a héten. ez azt jelenti,hogy délelőttönként,ha épp nem alszok,akkor tudok makerezni,úgyhogy talán sikerül visszaállnom a régi kerékvágásba. Ha nem,akkor hétvégék még mindig ott vannak. Elég...

Levegőt!

2013.02.19 19:55
A mai napon sikerült 4-es eredménnyel levizsgáznom végre. Nagy öröm ez számomra,de mégnagyobb öröm az,hogy végre megint van időm makerezni. Csak március közepétől kell dolgoznom,most kaptam 1 hónap pihenőt. Remélem nem adtátok fel a reményt és még figyelemmel kísértek minket. Kitartás!

Friss hírek

2013.02.12 08:13
Üdv az olvasóknak! Az elmúlt pár héten nem bírtam foglalkozni a Moon-nal,hiszen vizsgáim voltak és még lesznek is a jövőhéten,de ezeken nemsokára túl vagyok és végre tudok vele foglalkozni. Továbbá egy vírus miatt újra kellett telepíteni a gépet.Ez nem feltétlenül baj,ugyanis csak a C meghajtót...

Holdfény

2013.01.28 18:23
Ismét sikerült a Moon-nal haladni,mégpedig a skillek terén. A konkrét bejegyzés a http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=9&t=291&start=40 címen megtekinthető.(regisztráció szükséges) Azonban röviden itt is leírom,hogy mit sikerült összehozni. Tehát egyelőre van a két fejlesztési ág,úgy mint...

Reménysugár

2013.01.07 14:04
Néhány nappal ezelőtt sikerült elcsípnem szeretett rokonomat,Dan-t avagy Argent mestert. Eddig úgy volt,hogy suli és a munka köti le minden idejét,de sikerült időt szakítania a Moon című készülő projektünkre,aminek igen pozitív hatása lett. Megmutattam neki,hogy eddig mi van kész és hirtelen...

Boldog Új Évet!

2012.12.31 17:34
Reméljük mindenki hasznosnak tudhatja be az elmúlt évét és még jobb lesz az elkövetkezendő. Mi jövőre is itt leszünk és igyekszünk ellátni új játékokkal titeket,de csak ha kitartóak vagytok. Szóval...Boldog Új Évet minden olvasónak!  
1 | 2 | 3 | 4 >>