A fejlsztés halad

2012.10.18 09:36

A bejegyzésre kattintva nagyobb méretben is megtekinthető (ajánlott).

Ismét jelentkezem új hírekkel a Moon-t illetően.

Bevezetésnek néhány kép:

 

Az első talán nem is lehet annyira érdekes,azonban a másodikról eldöntheti az ember,hogy sötét és vér is van.

A zseblámpa egy igen hasznos felszerelés ilyenkor.Ami a lámpát illeti: Az aksi is véges és bizonyos telep állapotkor bejelez a képernyő,hogy éppen hogy állunk energiaügyileg.Érdemes takarékoskodni,ahol csak tudunk,hiszen annak ellenére,hogy elemeket lehet majd találni,de ha pont egy sötét szoba közepén állva döbbenünk rá,hogy üres az aksi és közben 3 furcsa szörnyeteg közeledik,az kellemetlen.A másik dolog ezzel kapcsolatban pedig,hogy hamar merül az elem.Természetesen nem másodpercekre kell gondolni,hanem 2és fél,3 percre.

 

Rendszereknél megemlíteném még,hogy a játék során több naplóbejegyzést is találhatunk a támaszponton egykor szolgált személyzettől.

Érdekes információk vagy éppen mindennapi átlagos szövegeket tartalmaznak majd.Ez csupán a szórakoztatásra van,de úgy érezzük,ez is kell bele.

Mikor megtalálunk egy naplóbejegyzést,azt elolvashatjuk rögtön,de később is kézbe vehetjük,ha netán azt szeretnénk.Persze felszerelés lista mint olyan nincs.Sőt alap menü sincs.Akkor mégis hogyan lehetséges?Úgy,hogy minden napló elolvasásakor érdemes figyelni a napló bejegyzésszámot.

Ugyanis ez minden esetben egy 4 jegyű szám lesz.A saját kis menünkből elérhetjük a naplóbejegyzéseket,mégpedig úgy,ha azt a 4jegyű számsort bepötyögjük szépen,így bármikor elővehetjük azt a naplót,amire szükség van.Természetesen ehhez jó memória szükségeltetik,ha többet is szeretnénk észben tartani.Vagy ami a legegyszerűbb és legősibb megoldás: TOLL ÉS PAPÍR.

Ez is csak a játék realitásában játszik szerepet,hiszen a karakter is úgy jegyzi meg ezeket,ha TE azaz a játékos leírod vagy megjegyzed.Ezért senki ne várja el,hogy ő majd észben tart nekünk 30 féle kódot,csakmert ő a főszereplő és lineárisan ő halad szépen mindenttudóan.

 

A harcrendszer is kész van,egyelőre egy majdnem tökéletes verzió.Valójában grafikailag kell már csak megoldani az egészet.

Pontosan azt kell róla tudni,hogy egy Fél-automata harcrendszerről van szó jelen esetben.Ha ütközik az ellenség és a hős,akkor lép életbe,tehát mégcsak nem is kell nyomni semmit a harchoz.Azonban annyi lehetőség van,hogy elkerülhetjük a konfliktust,ha szeretnénk.Hiszen csak arrébb kell sétálni...

Magáról a rendszer megoldásáról nem szeretnék sokat mondani,talán csak annyit,hogy a hős és az ellenfél sebességét veti össze először.Így ha netán nagyobb sebességgel rendelkezünk,mint a szörny,akkor még úgyis mi üthetünk előbb,ha véletlen hátulról jött nekünk és nem vettük észre.(REFLEX)

Van rá esély,hogy egy ütésből megöljük a támadónkat,ezt a sebzés mértéke biztosítja.

Ezek után még annyi,hogy a harci értékek a játék során fejleszhetőek lesznek,csakúgy mint a sebzés vagy a harci sebesség.

 

Egyelőre ennyi információval tudok szolgálni.Remélem mindenki várja majd és nagy sikere lesz odakint.

A figyelmet és időt köszönöm,további szép napot!